Український підприємець, інвестор і власник кіберспортивної організації NAVI та компанії Maincast Максим Кріппа стане новим президентом Федерації кіберспорту України (UESF). Як повідомляє Natio.org.ua, це рішення ухвалене на тлі масштабних змін у керівництві організації.
Структурні зміни у Федерації кіберспорту України
Громадська організація «Всеукраїнська організація Федерація кіберспорту (електронного спорту) України» готується до оновлення керівного складу. Відповідно до інформації джерел, у найближчому майбутньому Федерацію очолить Максим Кріппа, який є активним інвестором у розвиток українського кіберспорту. Разом з ним у правлінні з’являться представники компаній NAVI та Maincast, що мають значний досвід у цій сфері. Усі попередні члени правління будуть усунені.
Новий склад правління UESF
Зміни торкнуться не лише позиції президента організації, але й структури її управління. Виконавчим директором Федерації кіберспорту стане Андрій Гриценко, який раніше займався організацією турнірів за участю NAVI.
До складу нового правління UESF увійдуть:
- Віталій Волочай – співзасновник кіберспортивної студії Maincast;
- Євген Золотарьов – генеральний директор NAVI;
- Андрій Городенський – тренер NAVI;
- Олексій Кучеров – операційний директор NAVI;
- Михайло Звєрєв – коментатор та аналітик у сфері кіберспорту.
Наслідки змін для українського кіберспорту
Призначення Максима Кріппи на посаду президента UESF свідчить про його подальші плани щодо розвитку кіберспорту в Україні. Його активна участь у діяльності NAVI та Maincast дозволяє очікувати значного зростання інтересу до цього напряму, залучення нових інвесторів та покращення умов для проведення турнірів. Крім того, оновлення складу керівництва Федерації може сприяти більшій прозорості та ефективності роботи організації.
Наразі офіційного підтвердження змін немає, однак джерела стверджують, що офіційне оголошення про призначення нового керівника Федерації кіберспорту України може відбутися найближчим часом.
Очікується, що під керівництвом Максима Кріппи UESF зосередиться на популяризації кіберспорту серед молоді, організації національних та міжнародних турнірів, а також залученні нових партнерів. Крім того, можливе розширення співпраці з державними органами для створення більш сприятливих умов для кіберспортсменів. Ці зміни можуть стати потужним поштовхом для розвитку індустрії та її інтеграції в світову екосистему, відкриваючи нові можливості для спортсменів і команд.